luni, 21 noiembrie 2011

Seara la sală

Zilele însorite au apus, acum trecem la atmosfera rece, friguroasă, înghețată, iernoasă. Nu mai e cald, dimpotrivă, câteodată nici măcar nu-ți vine să ieși din casă uitându-te pe geam ce-i afară. Te trezești de dimineață, înveți un pic (în cazul meu), îți pregătești masa, mănânci, apoi iar înveți până simți că nu mai vezi clar că ți s-a ars creierul de la interpretarea textelor de specialitate din Parlamentul European... Mai ceva, limbile de lucru sunt ambele străine, hai fecior bagă-te la germană-română, fă-o simultan. Nu-i nimic, nu m-aș plânge niciodată, nu strică dacă mă chinuiesc că doar așa progresez. (Cică):D

Dar hai să ne îndepărtăm de școală și să le dăm o șansă lucrurilor relaxante. E clar că psihicul trebuie ținut în concordanță cu psihicul. În așa fel o oră două de sport e chiar bine venită la capătul unei zile solicitante. Până acum 3 săptămâni mă duceam la ciclism, dar acum din cauza vremii deloc favorabile prefer să redescoper prietenul meu vechi de toamnă, sala de forță. Nu departe de chirie, la vreo 4 minute de mers cu metroul mi-am găsit un loc bine echipat, dotat cu aparate de ultimă oră. Acolo îmi petrec cam 2 ore din după-amiezile din cursul săptămânii. Trag de fiare și fac saună o dată pe săptămână.

Acestea fiind zise despre echilibrul învățat-sport, rămâne să-mi iau rămas bun și să mă duc la o scurtă lectură...

Niciun comentariu: