duminică, 16 septembrie 2012

Sfârșit de săptămână

Am ajuns la ultima zi a unei săptămâni încărcate. Așa cum m-am obișnuit, zilele teoretic libere ale vacanței mi-au adus multe preocupări, sarcini și obligații. Nu sunt genul de om care să stea pe margine fără să fie implicat în diferite activități, îmi place să dau importanță zilelor mele. Este păcat să lăsăm zilele să treacă, orice moment al vieții trebuie trăit la maximum.

Ce înseamnă să profităm de aceste momente? Este ceva subiectiv, desigur. Unii se distrează fără limite, alții profită de frumusețea naturii și se duc întro excursie, fac drumeții. Mie îmi place comunicarea și sportul Tocmai din această cauză m-am încumetat să scriu câteva rânduri despre ideile care îmi trec prin cap. N-am ce face, stau pe acasă și scriu fără să am un motiv cu adevărat strigător.

Sportul mi-a umplut zilele vacanței. Am lucrat mult în domeniu, legând sportul cu meseria de prezentator și comentator sportiv. A fost nemaipomenit, mă bucur că am avut din nou ocazia să fac ceea ce îmi place cel mai tare. Asta cred că este rostul vieții! Să mă ocup de domeniul care îmi creează cele mai mari satisfacții. Când reușesc acest lucru, simt că sunt un om împlinit. Totuși, mai am nevoie și de zile libere. Nu merge să tot fiu conectat la ceva ce îmi creează responsabilitate. Că asta se întâmplă. Dacă faci ceva, ești responsabil pentru calitate. Acum în sfârșit pot sta acasă, scriu, mă odihnesc. Mâine începe o altă săptămână, urmează o nouă poveste, noi sarcini. Abia aștept!

Niciun comentariu: